Вхід в anime line group


Я згадав свій пароль
Зареєструватися
Нагадати пароль
Час роботи: пн-нд. з 10:00 до 20:00 / +38(095) 608-98-19
Напиши те, що хочеш знайти. Наприклад: Бетмен

Як зробити замовлення?

29.01.2012

Усі товари в каталозі розподілені за категоріями. Під час перегляду категорій є сортування списку товарів за різними параметрами.
Для обраного товару натисніть кнопку «ДОДАТИ В КОШИК» — товар буде додано в Ваше замовлення («Кошик»). Після цього Ви можете продовжити вибір товарів чи перейти до оформлення замовлення.
Праворуч, над списком категорій постійно відображається кількість товарів у Вашому кошику.

2. Оформити замовлення
Щоб переглянути вміст Вашого замовлення, натисніть на напис «Мій кошик» (праворуч над списком категорій).
Кількість одиниць товару може бути збільшена або зменшена за Вашим бажанням — просто змініть цифру в рядку «Кількість товару» та натисніть «ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ»
Якщо Ви випадково додали в кошик зайвий товар, завжди можете видалити його за допомогою іконки «хрестика», яка розташована праворуч, навпроти кожного товару.

Загальна сума замовлення підраховується автоматично та відображається внизу Вашого списку товарів. Підсумкова вартість може трохи відрізнятися в залежності від способу оплати та доставки.

Для початку оформлення замовлення натисніть кнопку «ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ».

Вам необхідно буде ввести Ваші дані у формі, що з'явилася, або заздалегідь авторизуватися на сайті, якщо Ви зареєстровані.

Далі потрібно вибрати варіант доставки та спосіб оплати.

На останньому етапі оформлення Вам буде запропоновано перевірити всі введені раніше дані та підтвердити їхню правильність. Також на цьому етапі Ви можете додати коментар до замовлення. Переконайтеся, що все правильно і натисніть кнопку «ПІДТВЕРДИТИ». Ось і все – замовлення оформлене!

Після цього в найкоротші терміни з Вами зв'яжеться наш співробітник для уточнення інформації та деталей замовлення, а також для його підтвердження або скасування. Ви також отримуватимете повідомлення на електронну пошту при кожній зміні стану замовлення в процесі його виконання.

Примітка: замовлення не буде зареєстровано магазином доти, доки Ви не натиснете кнопку «ПІДТВЕРДИТИ» на етапі перевірки всіх введених даних.

3. Чекати на обробку Вашого замовлення.
Протягом 1 робочого дня відбувається перевірка наявності товарів на складі, після якої з Вами зв'яжеться наш співробітник.
Після уточнення інформації та підтвердження або скасування замовлення Вам на email надсилається повідомлення про його стан.

4. Отримати та оплатити замовлення.
Оплата при отриманні можлива під час доставки «Новою Поштою».
Доставка «Новою Поштою» триває близько доби. «Нова Пошта» повинна надіслати Вам SMS повідомлення про прибуття посилки на відділення.
Примітка: при оплаті з післяплатою/при отриманні на пошті Вам необхідно буде сплатити послуги поштового переказу.

Загальні правила оформлення замовлень:

Будьте уважні під час оформлення замовлення.

Коректно зазначені дані допоможуть швидше оформити та доставити Ваше замовлення.


Якщо на зображенні товару є кілька видів товару та в описі товару написано «в асортименті» - Вам буде надіслано будь-який товар із представлених на зображенні, що є в наявності.


Після перевірки на складі деяких позицій може не опинитися в наявності - це пов'язано із затримкою надходження звітів про продаж з нашого фізичного магазину.

Ми не тримаємо замовлення до моменту надходження товару на склад - якщо позиції немає в наявності, то вона буде видалена із замовлення. Якщо немає всіх позицій із замовлення - замовлення буде скасовано.




Виникли питання?

Зв'яжіться з нами зручним для Вас способом:

Робочий номер телефону: +38(095) 608-98-19