Вхід в anime line group


Я згадав свій пароль
Зареєструватися
Нагадати пароль
Час роботи: пн-нд. з 10:00 до 20:00 / +38(095) 608-98-19
Напиши те, що хочеш знайти. Наприклад: Бетмен
1. Якими методами здійснюється відправлення замовлення у вашому магазині?
Відправлення в нашому магазині здійснюється такими методами:
- Транспортна компанія «Нова Пошта»;

2. Як можна сплатити своє замовлення?
Оплата замовлення здійснюється такими методами:
- Передплата на картку Монобанку/ПриватБанку;
- Оплата при отриманні.

3. Чи приймаються замовлення з інших міст України?
Так. Доставка можлива за допомогою "Нової Пошти".

4. Чи приймаються замовлення не з України?
На жаль, ні. Доставка в інші країни не здійснюється.

5. Чи гарантується конфіденційність моїх даних?
Ваші дані (П.І.Б., номер телефону, місто, склад «Нової Пошти» тощо) використовуються виключно для того, щоб надіслати Вам замовлення. Для жодних інших цілей (в т. ч. і бази даних клієнтів) вони не використовуються. Щодо цього Ви можете бути спокійними!
Також Ваші дані використовуються для контакту з Вами щодо замовлення та/або уточнення будь-якої іншої інформації. Гарантується, що Ваші дані НЕ будуть опубліковані в інтернеті та/або будь-яких інших інформаційних джерелах. 

6. Що таке «доставка з післяплатою»/«доставка з оплатою при отриманні»?
Доставка з післяплатою означає оплату замовлення при його отриманні.

Транспортна компанія «Нова Пошта» доставляє посилку в середньому за добу. Після надходження посилки на склад транспортної компанії у Вашому місті Вам надходить SMS повідомлення, після чого можна йти за посилкою.
Примітка: при оплаті з післяплатою Вам необхідно буде оплатити послуги відправлення грошей за тарифами транспортної компанії.

7. Якщо замовлення вже оформлене, можна його змінити?
Якщо Ваше замовлення ще не надіслано, це реально. Відразу зв'яжіться з нами і ми постараємося разом вирішити це питання.

8. Чи є у вас фізичний магазин?
Так. Адреса магазину: Київ, станція метро "Почайна" (колишня "Петрівка"), вул. Вербова 17, книжковий ринок, 92 ряд, 6-10 місце (великий білий магазин).
Час роботи: 10:00-19:00 (всі дні, крім понеділка).

9. Чому деякі товари не виявляються на складі після того, як я зробив замовлення?
У зв'язку з тим, що інтернет магазин і фізичний магазин мають один загальний склад, не завжди виходить вести своєчасний облік товару, через що і бувають нестиковки.
 
10. Що означає присутність на фото відразу кількох одиниць товару чи навіть цілого набору?
Це означає, що якщо на фотографії товару Ви бачите, наприклад, набір брелоків з кількох штук, то Вам буде відправлено один з тих брелоків, що є на складі. Якщо Вас цікавить щось конкретне, вказуйте це додатково в коментарях до замовлення.

11. Що означають статуси замовлень?
«В очікуванні» - Ваше замовлення оформлено, але ще не оброблено;
«Підтверджено» - Ваше замовлення оброблено та чекає відправки;
«Відправлено» - Ваше замовлення було відправлено;
«Завершено» - Ставиться після отримання нами оплати за Ваше замовлення. У разі передоплати на картку Монобанку/ПриватБанку - статус «Завершено» ставиться через 1-2 дні після відправки;
«Скасовано» - Ваше замовлення було скасовано.
Це може статися з таких причин:
- відсутність товару на складі;
- відсутність зв'язку з клієнтом протягом трьох робочих днів;
- відсутність оплати протягом трьох робочих днів (у разі з передоплатою на картку Монобанку/ПриватБанку);
- Інші форс-мажорні ситуації.

12. Як отримати знижку?
Бажаєте отримати знижку? Беріть участь у нашій накопичувальній програмі знижок!

Якщо Ви не знайшли відповідь на своє запитання, зв'яжіться з нами у зручний для Вас спосіб:
Робочий номер телефону: +38(095) 608-98-19